JORDAN na Dzień Dziecka - ekspresowa przesyłka reklamowa

Pomyślałam...a dlaczego by tak nie zrobić niespodzianki mojej córce i dodatkowo przetestować produkt ?


Pierwszy raz się skusiłam i muszę powiedzieć, że radość mojej córki była wielka. Dużo do oglądania a i do rozpracowania też wiele.


Tosia jest miłośniczką książeczek z zadaniami więc pochłonęła ją lektura. Krzyżówki, kolorowanki, zgadywanki a na dodatek naklejki - wszystko jakby według jej upodobań.


Natomiast od dnia kiedy wyleciał jej pierwszy ząbek i pojawia się już nowy, jest maniaczką ich mycia i co więcej, nie przychodzi jej do głowy nawet żeby się temu przeciwstawiać... Nowa szczoteczka staje się zawsze kolejnym bodźcem motywującym więc paczuszka zjawiła się w naszym domu w bardzo dobrym momencie.


Aż miło popatrzeć na jej zaangażowanie, oby nigdy nie minęło. Patrząc na moją córkę, utwierdzam się tylko w tym, że moja decyzja była odpowiednia.

Jordan zachęca również do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami. Wystarczy kliknąć tutaj (klik) aby poznać szczegóły. Myślę, że dzieciaki będą nim zachwycone.

Zapraszam i pozdrawiam
Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy