Wydruk - karty w kwiaty - darmowe znalezisko

Internet  kryje w sobie wszystko to co człowiek chce znaleźć ;-) Trzeba tylko dobrze szukać.


Nie mogłam oderwać wzroku od kolorystyki tych kart. Lubię ozdabiać swój notes więc poszukuję wszystkiego co mogłoby sprawić że będzie inny niż wszystkie  taki mój, jak to się pięknie mówi spersonalizowany :-) Znalazłam je jak to zwykle bywa zupełnie przypadkowo a jak się doczytałam, że można sobie je wydrukować nie ponosząc żadnych kosztów, natychmiast to zrobiłam :-)


Jedna kartka składa się z 6 małych części, które można z łatwością powycinać. Zastanawiałam się też aby je zalaminować ale jeszcze tak do końca nie wiem jak je wykorzystam więc tego nie zrobiłam. Na niektórych można coś napisać, inne są zadrukowane całe więc służyć mogą jedynie jako ozdobniki.


Kolejna kartka którą wydrukowałam składa się z dwóch wianuszków, tzn tak naprawdę zależy to od Was, ja poprosiłam panią aby umieściła przed wydrukiem na jednej stronie dwa obrazki i tak mam, tak na dobrą sprawę można sobie wydrukować jeden duży element albo kilka mniejszych. Jeżeli ktoś lubi bawić się papierami i bliski jest mu scrapbooking to już będzie dobrze wiedział jak te karty wykorzystać ;-)

Dla zainteresowanych, wystarczy kliknąć tutaj aby przenieść się do krainy pięknych obrazków (klik)

Tylko ze mną to jest ciągle taki problem, że kiedy już mam pomysł na to jak wykorzystać te karty, zaczyna mi być ich szkoda hihih

Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy