Tanie kupowanie

Nie wyczekuję okazji ale na nie trafiam :-))
Oto co mi się ostatnio przytrafiło :-)


Owady, kaktusy, lampki i inne dekoracje przyciągają naszą uwagę nieustannie, mnie jednak często odstrasza cena. Może gdybym wiedziała, że to jedyna okazja, może wtedy bym się skusiła chociaż na jedną z tych rzeczy. Tymczasem...


Netto zafundowało mi nie lada niespodziankę.
6zł za plastikowego kaktusa z ledowymi lampeczkami to chyba nie jest dużo ? A 3 zł za przycisk do papieru z owadem ?

Uwielbiam takie okazje szczególnie, że w innych, rzekłabym bardziej prestiżowych sklepach, bardzo podobne o ile nie takie same ozdoby potrafią osiągać niebotyczne ceny.


Reszta cudowności to też łut szczęścia. Kaktus pochodzi z Jyska, zawsze kosztuje około 15zł, ja weszłam na niego kiedy cena spadła do 5zł, czarny znak z lampeczkami, to tez Jyskowy gadżet, który w czasie promocji był za około 7zł.

I w ten właśnie sposób moi drodzy, nie przeznaczając zbyt dużych pieniędzy, tworzę swoją kreatywną i emocjonalną przestrzeń a ona odwdzięcza mi się potem świetną atmosferą kiedy zajmuję w niej swoje miejsce.

Życzę przyjemnych łowów cudnych przedmiotów.
Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy